SVAR : från Ewe ♥


E' - ♥ om ANGÅNDE EWELINA:
älskling, tack för allt. dom som håller på så kommer få tillbaks, jag ska träffa den där felicia på onsdag. först ber hon om förlåtelse och allt sen så leker hon mangaz, ska visa henne på gud. och mommo tänker jag aldrig snacka med, han kommer också få sin läxa med tiden, för alla dom som håller på just nu kommer allt vändas emot sen. jag har många vid min sida, som backar upp mig, som tycker synd om mig och som älskar mig för den jag är. de kallar jag för äkta vänner, för dom lyssnar inte på rykten, dom vet precis hur jag är. aså jag litade liksom på killen, var tillsammans med honom över ett år & bilden är så gammal också.. trodde aldrig att han skulle sjunka såhär lågt och hämnas på det sättet bara för att vi inte är tillsammans längre, jag förstår inte en sak.. hur kan han göra så mot mig efter allt jag har gjort för honom? aså ja.. omogna människor det finns. men jag står ett steg före dom. är mycket mognare och jag är stark, det vet jag. jag klarar allt, de kommer vara en tuff tid framför mig men allt kommer att årdna sig. kärlek till dig jennifer & till andra som bryr siig ♥
IP: 80.217.21.11


Gumman du vet att allt kommer lösa sig , fett många har spridit texten hoppas det blir bättre älskling,
men måste snacka med dig ser du dehär så ringer jag dig ikv , puss ♥

Kommentarer
Postat av: Nicole ♥

vilka fucking idioter som gör så där, ingen respekt alls på gud. fett irriterad jag blev nu.. vad är det där för människor? nej de där är inte ens människor de där är bara smuuuuuuuuutts. ooooouf fett lack jag blev nu, bara gud vet vad som kommer hända med dom snart.

2011-09-20 @ 11:46:42
Postat av: maria

Hej!

Du ville köpa jeansen från red marine på min bloppis, och nu har jag skickat en påminnelse om betalning på din mail: kolla mailen!

2011-09-22 @ 19:12:04
URL: http://mariawallinsbloppis.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0