ANGÅNDE EWELINA

TILL ER SOM SÅG BILDEN & LÄSER MIN BLOGG SPRIID!! om ni verkligen bryr er om Ewelina.

Hej på er som läser min blogg just nu ,det är såhär ni visste vad som hände igår ellerhur? jag tar upp det på min blogg för att alla på facebook kommer ba vad har hänt lala, det är såhär ni får inte veta exakt men ,igår var det en kille som skickade bild på min bästavän säger inte vad för bild , och en av dom han skickade till la upp den på fb! och där ifrån fick hon typ 100 kommenterar på 10 minuter och allt. Hon är väldigt ledsen hon visste inte att det här skulle hände, om du som läser det här och såg bilden snälla gå inte och säg det till flera. okej? för tänk om någon skulle göra så till er, det där gjorde skit ont är jätte besviken.
och 100% så finns det säkert folk som har sparat bilden på sina DATORER! så ta bort för om jag hittar den hos någon eller hör att någon har den så blir det anmälan. för lyssna jag gör allt för henne. och jag gör allt för att hon ska må bra , lyssna nu istället för att få problem senare.okej?
& Har fått rykten på att den finns på google, om någon vet hur man ska anmäla den där så kontakta mej. på bloggen eller facebook Jennifer Libanes @ fb.

SPRID VIDARE MIN TEXT SÅ ALLA FÅR FRAM DEN , ELLER LÄNKA MIN BLOGG SÅ FOLK KAN LÄSA DEN!!!!



Kommentarer
Postat av: erica mendez - en av huddinges största blogg

men gud vad elakt av folk :O

2011-09-19 @ 23:04:24
URL: http://mendezz.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Om den Finns nånstans på facebook så finns den på Google eftersom att fb bilder sparas på Google automatiskt. Tragisk händelse, dagens samhälle. Lita aldrig på en människa så mkt att du skickar privata bilder till den.

2011-09-19 @ 23:09:19
Postat av: E' - ♥

älskling, tack för allt. dom som håller på så kommer få tillbaks, jag ska träffa den där felicia på onsdag. först ber hon om förlåtelse och allt sen så leker hon mangaz, ska visa henne på gud. och mommo tänker jag aldrig snacka med, han kommer också få sin läxa med tiden, för alla dom som håller på just nu kommer allt vändas emot sen. jag har många vid min sida, som backar upp mig, som tycker synd om mig och som älskar mig för den jag är. de kallar jag för äkta vänner, för dom lyssnar inte på rykten, dom vet precis hur jag är. aså jag litade liksom på killen, var tillsammans med honom över ett år & bilden är så gammal också.. trodde aldrig att han skulle sjunka såhär lågt och hämnas på det sättet bara för att vi inte är tillsammans längre, jag förstår inte en sak.. hur kan han göra så mot mig efter allt jag har gjort för honom? aså ja.. omogna människor det finns. men jag står ett steg före dom. är mycket mognare och jag är stark, det vet jag. jag klarar allt, de kommer vara en tuff tid framför mig men allt kommer att årdna sig. kärlek till dig jennifer & till andra som bryr siig ♥

2011-09-20 @ 10:09:10
URL: http://nittoseexan.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag såg att nån mommo skicka runt den .<3 finns oxå även om ja inte känner dig ewelina!

2011-09-20 @ 11:58:23
URL: http://mwnn.blogg.se/
Postat av: Malin Larsson

vilken horunge ?! hur kan man sjunka så lågt att man gör såhär fattar inte? De va ihop väldigt länga att en person som älskat en så mycket en gång i tiden gör så här.. gör mej helt fucking pissed off! Finns för dej ewelina även fast vi inte känner varann! <3

2011-09-20 @ 18:04:32
URL: http://newsstart.myshowroom.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0