KLAR!!! KOLLA IN VILL NI HA NÅS VIA LUR!

Alla kläder är tyvärr inte inne om ni ser men ska fixa det. har bara tagit vissa:)
men jag fixar det var inte rädda! haha ni som ville ha hör av er fortf:)
så möter jag er ni vet vart ni kan höra av er på fb Jennifer Bone@fb mitt nummer 0707436504.
och här finns resten av kläderna jag inte har lagt in
http://liibanes.blogg.se/2011/october/saljs-resten-lagger-jag-in-sen.html#comment
gå bara ditt bror men men :) hoppas ni nöjer er lägger in nu =)

1.T-hirten kostar 20 kr :)
& så är den där bak
& tro inte attjag är hårig haha halva mitt hår ligger nere


2. En magtröja skit fin vill inte ha den men aa:)
jag orkade inte ta av mig linnen där under så lät det vara kvar.
den kostar på riktigt 250 säljer den för 100 :)

en magtröja för 40 kr:)

IGGA MINA  FÖTTER men magtröjan kostar 90 :)

en skit fin tröja eller va det är den kostar på riktigt 300 men säljer den för
120:)

en vanlig tröja för 30 kr:)

en skit fin tröja för 5o kr:)

t-hirt för 50 kr:)

linne för 30 kr:)

Magtröja 50kr.


SÅ ni vet kontakta mej på fb Jennifer Bone och mitt nummer är
0707436504 har comviq och i den här länken finns det mera magtröjor
leggins jeans & tröjor + koftor!! så kolla in & kontakta!

http://liibanes.blogg.se/2011/october/saljs-resten-lagger-jag-in-sen.html#comment
gå bara ditt bror men men :) hoppas ni nöjer er lägger in nu =)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0