säljs! resten lägger jag in sen.

Okej ni ville att jag skulle ha ellerhur? lägger in nu vissa kläder som jag inte använder längre eller att de har blivit små. vill ni ha någon av de så säg till skriv här eller adda mig på fb byter nummer imorgon så ger inte den här.
men adda Jennifer Kung@fb och lyssna stolkerna tar jag senare med er;) orkar inte skriva ner alla ;$
men men ta kontakt med mig & det.
två skjotor skit bra och snygga använd de 3ggr max typ?
den rosa kostar - 150 kr :)
och den svarta kostar - 120 kr :)
flera av mina vänner ville ha dem men men säljer de nu :)
En skit skön tjocktröja som jag inte har användt den är liten på mig
kostar på riktigt 300 kr men aa ni får den för
-100 kr & shortsen aah 50 kr.

Legginsen: det här ett par leggins som alla dog för typ för några
månader sen de är öppen där på sidan skit sköna.
nu mina kära vänner nu säljer jag dem :)
för - 160kr.  på riktigt kostar de 250 :)

Koftan: Jo koftan det är en vanlig svart med knappar på skit fin
kostar på riktigt 300 kr säljer den för 130 :)

Tröja: Jo en vanlig tröja som jag inte använder grå.
för 70 kr:)

ett par skit fina jeans , synd att jag inte använder de längre.
det är jeans leggins. kostar på riktigt - 250 säljer de för 210:)

En t-hirt folk dör för - söt men livsfarlig- säljer den för 90 :)

4 magtröjor .
Den första är skit fin - för 40 kr.
2 den svart ser ni den ? för 70 kr.
3 tredje den rosa för - 55kr.
4 för 90 kr :)

- en skit fin linne för 100 kr:)
ett par leggins för - 90 kr :)
en badräkt som jag aldrig har användt för 50 kr:)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

abo dör för koftan med guldiga knappar, JAG KÖPER

2011-10-26 @ 22:29:22
URL: http://isabellealberti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du vissa dina svarta legginsar ? :) jag tror jag vill köpa dom :)

2011-10-31 @ 21:38:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0