tönt







En tjej som du väl känner bra! om sitter i klassen har svenska:
Jag vet att du känner mig bra men jag vill bara påpeka hur löjlig du låter. För det första skriv inte till folk att du älskar dom och det när du inte ens känner dom. Och du är ÖVERALLT på facebook och du tror verkligen att du känner alla men du känner faktiskt inte så många. Var inte så kaxig mot folk du inte känner. Och sluta och gör ankminnen på bilder, det håller dock inte. Så är du snäll och mognar lite. När du väl svarar på det här säg inte "Vem är du bre? knullar din mamma läään". Svara fint som jag har skrivit nu. Och håll inte på med alla killar är du snäll. Väx upp nu!
IP: 81.230.40.38



OM JAG ÄN ÄR SÅ FKNG OMOGEN KOM Å SÄG DET MOT MIN ANSIKTE. OM DU ÄR NOG EN JAG KÄNNER BRA SKULLE DU INTE SNACKA OM MIG SÅNT, RING UPP MIG & SKRIV DITT NAMN NÄSTA GÅNG JÄVLA SNORUNGE LÄMNA & LÄS INTE MIN BLOGG STICK!
JAG SKA KOLLA DIN IP NUMMER


Kommentarer
Postat av: m - din flickvän ;)

vem du nu en e som kommentera , snälla hållkääfteen .jennifer e nte omogen ? snälla låt henne fkng puta m läpparna om hon vill .. är hon den enda i hela världen som gör det eller ? -.- o låt henne skriva ''ja älskar dig '' t folk om hon nu vill det ..? o den enda som e löjlig e du , nästa ggång skriv va du heter , el e du rädd ? ja slår vad om att du ALDRIG skulle våga säga allt de här face to face mot henne . och om du nu stöör dig på henne . vrf läser du ens henne blogg för . lämna henne snabbt , omogna barn som nte skriver sitt namn . stiick !



haha skrattretande <3 men ja älskar dig jennifer , finns alltid här för dig <3 backar alltid upp dig , ;)

2011-11-25 @ 14:16:23
Postat av: Stephanie

haha jennifer skit söt

2011-11-26 @ 23:33:06
URL: http://sstephie.blogg.se/
Postat av: Anna

http://www.ipnr.nu/spara-ip-nummer/?ip=81.230.40.38

2011-11-28 @ 18:18:25
Postat av: Anonym

Haha du jag är inte som dig och använder sådana ord men du leker så jäkla mycket. Du äcklar andra så mycket. Du ska höra hur mycket skit alla snackar om dig. Och tro inte så mycket om dig själv snälla. Du leker helt kriminell. Du är BARN. VÄX UPP BRE!

2011-11-29 @ 11:20:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0