sitter i klassen har svenska

har svenska just nu sitter i klassen. gjorde bögtest igen det svider som fan!
men ska svara på några tal snart :* men idag vet inte jag vad jag ska göra måste jobba med matte.
men svarar på talen nu!

V om god natt, natti natti sov gott.:

Tja tja:) duu har en sjuukt bra blogg som jag läser nästan varje dag:) O för det andra så har du ett fett fint utseende oxå! ska försöka läsa den oftare för den e så bra. kram!

IP: 80.217.80.232
SVAR: TACK! såååå söt

22 November, 10:00  

hanna stångberg  ([email protected]) om SPT:

hej :) fin blogg du har. kolla in min grymt rosa blogg ;) har även en grym bloppis nu med varor från nelly, louis vuitton med mera: http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2081206 kram!
Svar: okej tack!

IP: 81.225.81.213

21 November, 17:44  
Dilek om god natt, natti natti sov gott.:
vart har du köpt din jacka på bilden? den är galet fin
Svar: det finns tidigare svar om den
IP: 213.114.127.46

Kommentarer
Postat av: En tjej som du väl känner bra!

Jag vet att du känner mig bra men jag vill bara påpeka hur löjlig du låter. För det första skriv inte till folk att du älskar dom och det när du inte ens känner dom. Och du är ÖVERALLT på facebook och du tror verkligen att du känner alla men du känner faktiskt inte så många. Var inte så kaxig mot folk du inte känner. Och sluta och gör ankminnen på bilder, det håller dock inte. Så är du snäll och mognar lite. När du väl svarar på det här säg inte "Vem är du bre? knullar din mamma läään". Svara fint som jag har skrivit nu. Och håll inte på med alla killar är du snäll. Väx upp nu!

2011-11-23 @ 14:51:39
Postat av: elin&julia

nu har du chansen att synas för våra 50-200 dagliga läsare genom att vara med i dagens blogg!



mer info hittar du på bloggen :)



hoppas du är med, förlåt om du inte gillar sånhär reklam!



2011-11-23 @ 16:39:01
URL: http://juliaaelinn.blogg.se/
Postat av: vicki andréa olofsson

har just nu en tävling på min blogg (http://vickiolofsson.blogg.se/2011/november/manadensblogg.html#comment) , vara gärna med om du känner för det :)

2011-11-24 @ 18:27:59
URL: http://vickiolofsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0