SPT

Kommentar Tid
sophie om god natt, natti natti sov gott.:
Hej på dig, jättefin blogg tjejen! :)
Kommer lätt kika in här oftare ;)
KRAM PÅ DIG :)
Svar: tack så mycket du med!
puss!
IP: 83.249.129.100
19 November, 21:04
caroline om god natt, natti natti sov gott.:
hejsan jennifer! vill börja med och säga att du är sjukt fiin, finaste utseendet ja lovar många önskar nog att ha ditt utseende bruden! men iallafall ja har en fråga du hade lagt upp en låt för ett tag sedan där dom sjunger "ja saknar dina läppar ja saknar ditt sätt baby kom tillbaka osv.. haha kan du svara så fort du ser detta? digggar din blogg , puss :)
Svar:Hej Caroline gud va söt du , jag blev jätte glad, tack så mycket. jo jag kommer inte ihåg vilken låt det var men ska försöka leta efter den så meddelar jag det! :* puss!
IP: 79.102.208.237
19 November, 15:54
Maria om god natt, natti natti sov gott.:
HEJSAN!
Nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en bloggdesign gjord av mig. Kika in här: http://mharya.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-en-gratis-bloggdesign.html#comment

Kramar från Maria :)
Svar: Okej då vet jag !
IP: 217.208.155.177
19 November, 15:01
tria ([email protected]) om gammal.:
skit ful för det första, och för det andra du känner inte ens ella och du pratar med henne som om du har känt henne hela ditt liv kvinna, andas lite jag berej.
Svar: för det första vem är du? jag vet vart du bor? kan du bara hållakäften skitunge?! är du avundsjuk eller? vet du vad jag ska be ella svara på den här talen ,bitch.
IP: 217.210.173.169

Kommentarer
Postat av: hanna stångberg

hej :) fin blogg du har. kolla in min grymt rosa blogg ;) har även en grym bloppis nu med varor från nelly, louis vuitton med mera: http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2081206 kram!

2011-11-21 @ 17:44:31
URL: http://www.hannastangberg.se
Postat av: Anonym

Jävla äckel du kan bli anmäld man får nte visa ip nummert!! hoe

2011-11-23 @ 10:57:47
Postat av: tria

haha, vart bor jag? snälla säg bebi. haha twiiiiiiiiiiiiiiii

2011-11-23 @ 16:53:20
URL: http://haringenblogg.se
Postat av: Anonym

haha du ska inte svara på alla kommentarer i inlägg :P

+ att du inte får visa personers mailadresser

det står där man skriver i den (publiceras ej)

2011-11-25 @ 14:18:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0