svar på tal babe's ska sluta ta ut ip nmr folk gillar nt det.

Kevin Hart om S P T:
Roligt att du tog med mitt IP då det bara kopplas till vilket bredband jag har. Företaget får ändå inte ge ut uppgifter om mig, så förstår inte varför du tog med det. Men det är lugnt!

Hur som helst, glömde att säga att hon har världens vackraste leende också. Jag kan sitta och titta (okej då, snarare stirra) på henne i timmar utan att tröttna!

Svar: amen gud förlåt då -.- ska inte göra om det. :) klart hon har

Nattii om två st som ska vara med i min blogg.:
Heej, skit fin blogg asso!! Känner du Bianca Nilsson? Kan du inte berätta lite om henne, hur är hon som person tycker du om henne osv? vore skit kul med svar, tycker hon är skit fin :$
Svar: Hejsan natti tack så mycket kan jag börja med ! Jag känner bianca nilsson kommer verkligen inte ihåg. jo hon är skit söt & trevlig tjej vi finns för varandra hela tiden om det är något problem.jag älskar tjejen oavsset vad, ändå om hon sårar mig eller något. kommer aldrig lämna henne. ja det är klart jag tkr om henne inte bara det utan älskar henne också. alla tkr att hon är fin! :)

Kommentarer
Postat av: Kevin Hart

Jag förlåter dig, för denna gång! :) You won't see me here again unless you write about Zhala or Me.



Love you Nancy, PEACE!

2011-11-14 @ 22:23:58
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0