S P T

Kevin Hart om Du är den som fick mig växa & bli stark♥:
En mycket vacker tjej! Titta bara så gulligt hon sitter på bilden. Hon har ett fantastiskt vackert ansikte med mycket fina drag. Kroppen är också en klass helt för sig själv. Sen har hon många positiva egenskaper, precis som du nämner i texten. Den här tjejen är grym!
IP: 79.102.226.176

Svar: Det är klart hon är det, haha skit söt! klart hon är grym hon är världens finaste. mi vida.



Anonym om Du är den som fick mig växa & bli stark♥:
gud va fin hon är!!! omg vad sa hon efter du skrev de här!! du är fan äkta!!!
IP: 193.183.253.33

Svar: Klart hon är fin & kan lägga upp det. haha va söt skriv ditt namn nästa gång:)

Kommentarer
Postat av: Kevin Hart

Roligt att du tog med mitt IP då det bara kopplas till vilket bredband jag har. Företaget får ändå inte ge ut uppgifter om mig, så förstår inte varför du tog med det. Men det är lugnt!



Hur som helst, glömde att säga att hon har världens vackraste leende också. Jag kan sitta och titta (okej då, snarare stirra) på henne i timmar utan att tröttna!

2011-11-14 @ 19:38:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0