Du är den som fick mig växa & bli stark♥

Jag har känt den här underbara personen hela mitt liv, hon har ställt upp för mig genom eld & vatten vårrt och torrt. ändå om hon har slagit mig , skrikit på mig fått mig gråta , så älskar jag henne fortfarande. hon har hjälpt mig att komma såhär långt och fått mig att kämpa , hon är min syster mitt liv mitt allt. jag älskar henne oavsset vad. ändå om vi bråkar eller tjafsar , eller om något händer mellan oss eller någon annan nära mig så kommer jag aldrig lämna henne. självklart så kan jag säga att jag hatar henne vill inte ha henne hon är skit blabla. men det är bara bullshit på topp alltså - hon är den jag behöver hon är den som får mig att skratta & le hon är helt underbar. hon får mig att skratta och le varje dag, är det någon problem så kan jag alltid på första hand gå och snacka med henne. utan henne vafan skulle jag haft gjort?! , denna underbara tjejen är älskad av allt & alla. hon är underbar fin så söt.
jag kommer aldrig lämna henne mi vida. hon betyder mera än vad mina andra närmaste gör. jag skulle kunna lämna folk för henne. jag föddes med henne jag dör med henne. gråter hon gråter jag , hoppar hon hoppar jag.
gör hon illa sig så kan hon vara beredd att jag också gör det - jag älskar dig syster ♥
Du har sett mig med blöja när jag var mindre , du har sett mig gråta, du har kommit in till mitt rum och hjälpt mig oavsset vad. du är en jag aldrig kommer släppa det bara är så. du är mitt liv mitt allt du är solen som lyser. ändå om du är 18 nu & jag 14 snart så hjälper du mig fortfarande, offrar allt för dig. jag älskar dig <3

Klart så har jag mina bröder syskon och så men hon har hjälpt mig mest! hon betyder otroligt mycket jag älskar dig Zhala♥

 

Zhala Chalak ♥



Kommentarer
Postat av: Kevin Hart

En mycket vacker tjej! Titta bara så gulligt hon sitter på bilden. Hon har ett fantastiskt vackert ansikte med mycket fina drag. Kroppen är också en klass helt för sig själv. Sen har hon många positiva egenskaper, precis som du nämner i texten. Den här tjejen är grym!

2011-11-14 @ 09:30:25
Postat av: Anonym

gud va fin hon är!!! omg vad sa hon efter du skrev de här!! du är fan äkta!!!

2011-11-14 @ 14:52:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0