ÄLSKLINGEN MIN!

Emelie om EMELIE HAGMAN!:
bästavän, tro mig jag älskar dig sjukt mycket. jag lovar, den som gör något aa.. han är inte värd ett liv. du är världens finaste syster, du är som en äkta syster som jag levt hela mitt fucking fuckade liv med, och du har vart den som ställt upp alltid, oavsett vad & när som och du vet att det är detsamma för dig. ska inte sitta och göra värsta låånga bibeln till dig här, men aa du ska få ett inlägg på min blogg hjärtat, och tveka aldrig på att jag älskar dig. käääääääärlek!
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 78.72.50.40

Sv: aw gumman glöm aldrig att jag älskar dig mera än allt!
du är världens finaste och bästa! älskar dig Emelie!

Kommentarer
Postat av: Emma-Matilda

En stund över? Kika in i min blogg och släng en kommentar vetja! :)

2011-05-11 @ 13:34:32
URL: http://www.emmamatilda.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0