EMELIE HAGMAN!

- emelie hagman , vet inte riktig hur jag ska börja älskling.
du har alltid varit en vän som har ställt upp för mej .
du har aldrig gett upp för oss två. vi har aldrig bråkat vi har bara förlorat kontakten några gånger, älskling mitt allt.
Kommeru ihåg pea tiderna , du & jag + Rakta , asso GASH! vi var bästavänner där , vi lämnade aldrig varandra , vi ställde upp för varandra som riktiga syskon. som att du föddes där jag uppväktes , gumman efter när pea gick bort så fattade jag inte .. det gick ett halv år tills jag hittade dig igen , nu när jag hittade dig så är jag helt glad  ! , vi kom tillbaks som vi var för 1 år sedan. Gumman du vet redan att jag ställer upp för dig tusen ggr om , jag älskar dig mera än allt.
du är min bästavän syster allt. Saknaden är stor , nu gumman när vi kommer träffas 2011 massa med minnen tsm , vi ska kunna ha minnen som vi inte kunnat haft,  allt som jag inte haft kunnat snacka med någon ,så har jag varit så fucking ledsen , eftersom du var personen jag kan lita på. jag fick hålla mej och ha kvar det i ♥ . jag visste att jag kunde ha kvar det och att jag skulle hitta dig igen.
Nu när jag äntligen har hittat dig efter pea så kan jag berätta allt för dig.
Nu har dett gått 1 och ett halv år efter jag hittade dig igen.
L Y C K L I G ! jag mår bara bäst när jag får snacka med min bästavän !
oooh kan inte ens beskriva hur mycket jag älskar dig älskling.
alltid vi emelie hagman du & jag föralltid . ingen får skilja mellan oss längre.
gör någon illa dig , ledsen eller något så lovar jag personen att jag kommer knulla upp dens liv , för att se dej lycklig betyder allt för mej !
kom ihåg , du kan komma till mej när som helst & hur som helst.
ring/smsa , knacka på mej & väck mej ! jag ställer alltid upp ÄLSKLING!

Kommentarer
Postat av: Emelie

bästavän, tro mig jag älskar dig sjukt mycket. jag lovar, den som gör något aa.. han är inte värd ett liv. du är världens finaste syster, du är som en äkta syster som jag levt hela mitt fucking fuckade liv med, och du har vart den som ställt upp alltid, oavsett vad & när som och du vet att det är detsamma för dig. ska inte sitta och göra värsta låånga bibeln till dig här, men aa du ska få ett inlägg på min blogg hjärtat, och tveka aldrig på att jag älskar dig. käääääääärlek!

2011-05-10 @ 21:40:26
URL: http://emsuballaste.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0