- hemma efter en torr dag.

Jaha då kom man hem typ för 2timmar sedan typ tror jag ? :) varit i skolan sådär haha vaknade 8 så gick inte till min första lektion men plattade håret, sminkade mig & sen chillade vid datan sådär sen taggade jag till skolan och hade so och allt typ , senare så aah hade vi lunch och idrott senare svenska och no sen slutade vi. så var ute efter skolan typ i 2timmar  men gick hem till izel med mimmi vi gick till izel och åt köttbullar med vad var deT?!
spaggetti eller vad det heter ;P senare så rullade vi till gården chillade där , & sen till någon import ställe? chillade där lite , sen träffa man sin bror , ödlan heter han, för han kallar mig för åsna!:)
MEN MEN , sen kom man hem satt sig vid datan ;p (a)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0