mina vänner= bögar.

Jag har haft det lite roligt med två bilder;$ driverbara lägger upp dom snart..
annars jag hade frilysdag i dag såklart så vann vi orkar inte berätta om dagen men iaf.
slutade halv när slutade jag?typ 1 sen tog bussen med egzi och mötte upp leo & izel.
sen gick till centrum & efter hem sen gick ut efter två timmar chillar gick t tivolin i flempan.
sen var där typ hela tiden sen jag och astrid gick, sen gick t centrum & köpte choklad..
och nötter... men astrid har lovat sina föräldrar att inte äta så hon ska få 5000 kr  i mars nice ajahär är vissa bilder.
jag hittar inte den sista men ska kolla & alla är chilenare.:)




Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0