sitter i klassen.

Hej förlåt för en dålig  upptradering har inte bloggat på två dagar, ahaha förlåt har varit upptagen med att plugga och sånt, men när jag kommer hem om jag har tid så bloggar  jag för måste träna på engelska glosor , och typ tror att jag har matte läxa (?) vet inte. men vi får se iaf. annars vad har ni gjort dom här dagarna`? jag ser att jag har fotfarander besökare ändå om jag inte bloggar.. får se!! :) men har so nu iaf någon undar.



& R.I.P han är världens finaste kille som dog igår av Canser.
kolla på hans filmer ,varje lördag halv 12 BLOOD AND SAND!
finaste asso :'(
världens bästa också


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooohnej!!! inte han :(

2011-09-13 @ 16:25:46
URL: http://izelkaya.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0