JAG HAR JÄTTE ARG BROR..

Kom nyss hem skti söt sådär , åkte till Huddinge med Izel & Evelina kollade på fjällräven och senare så taggade till Donken och sen så ropade några killar på mig , mitt namn men aah dom visade aldrig vem dom var eller jag såg dem. En sak tror att vissa går i IT gymnasium så får väl se om det är dom men iaf ?! (hurkandommittnamn)
annars efter det så taggae vi till bussen tog bussen till , flempan & sen gick till Fg och efter det så chillade vi och dansade tränade och allt. har fett ont , ska snart gå in och duscha skit trött. sen platta håret och klippa kanske. funderar att klippa jävlig kort!:) vi får se!:) aannaaars annaaaars!
'' Hahaha min rubrik min bror har kallat mig för åsna typ hela tiden ASSO ALI!''
skit jobbig , och sen skrek han på mig nyss för jag alltid är i hans rum och jag låg i hans säng med skorna på HAAHAHAHAHHHAHA , aja skit får man ibland. men ska b.l.a börja gå och duscha nu ;)....
försöker också hitta min USB men hittar inte har två bilder jag måste lägga in.
& min älskling Evelina ska färga håret till brunt imorgon ;).. aja får se hur det blir men men ciaaaaaO!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0