HEMMA FRÅN KISTA / SOLLENTUNA / TUMBA!

Jaha.. då var man hemma från ... kolla rubriken baby.
Först så gjorde som jag skulle göra. så jag gick ner och fixade mig plattade håret, sminkade mig osv. bestämde kläder och sen mötte upp Izel, senare möta upp Sarah  & Poi i flempans centrum. efter det så taggade vi till tågstaionen och mötte upp Moa och därifrån tog tåget mot sollentuna , sen var vi på tåget chillade skrattade hahaha!  haha sen kom det typ 20 män som bara fkng kom in & förstörde allt, asso gamlingars humor = torr.
ändå haha en kille var så fkng hårig han satt framför mig , jag & sarah & izel dog av garv..
haha tkr synd om Poi han satt bredvid henne HAHAHAHHAHAHA. lägger upp en bild på han snart. uf dom störde oss fett mycket stirrar 24/7 fick huvudvärk av deras arab lukt. uf sen det tog 20 minuter jag dog orkade inte mer så vi bytte plats så vi var i Helenelund och då bytte vi plats så det vara 1 station kvar till sollentuna, så vi satt och snackade bla bla bla. sen så var vi framme gick in och kollade på h&m och två affärer till, sen skit fattigt i Sollentuna dom har ingen DONKEN , så vi gick till bussstationen och skulle kolla vilken buss som gick till Kista. så jag & sarah gick fram till en brud och ba ursäkta vart fan går den här bussen någonstans? hon ba det står ju? vi ba ah?
vi är ju från flempan så vi känner verkligen inte igen sollentuna , så vi fick leta efter massa massa stationer tillsist hittade vi faktiskt. och där efter så gick vi på bussen det tog 10 minuter till Kista , vi ba OSHIT när vi kom fram ditt för många folk och för många somalier  - man ba hej RINKEBY 2.. skojar bara , ni som har varit i skärholmen det är precis som kista ändå vi gick till donken det var för många folk så vi rullade tillbaka och kollade på kläder. sen efter 10 minuter kunde vi inte hålla oss.. så vi gick och köpte mat , satt oss bredvid en somalia a men såklart så moa säger såhär - SOMALIER HAR STORA ÖRON, STORA TÄNDER SOM STICKER UT OCH FETT LITEN HUVUD man ba herregud hon hörde HAHHAHAA! KNAS men iaf senare efter vi åt taggade vi till någon jävla centrum bredvid som man kan baxa fett lätt, jag baxa en klubba hHAHAHAAHHA en svenne såg men sa ingenting. + kassan ligger fett låångt ifrån , där godis & allt ligger. så dum som jag är så la jag precis in godiset vid godis kisoken där vid kassan så var nära att bli busted men ändå jag köpte låsas cigg tuggummi för att jag aa skulle äta dem. så efter tagga vi till tuben sen försvann vi till fridhemsplan helt efterblivna tappade bort oss och försökte få oss till TC , så det blev knas där så vi fick åka till någon jävla ställe och ta bussen där, så vi kom fram till ett ställe minns inte vad den hette , men vi såg stoppade djur så jag skrämde sarah som hon börja skrika som fan. hahahaha men iaf sen tog vi bussen typ 52an något hetta bussen sen så gick vi av i TC efter hundra år och senare så skulle våra tåg precis komma så vi sprang & tog den så sarah gick hem & poi gick hem vid mc tiden. men vi hade skit rolig dag, nästa vecka eller den här veckan ska jag få sarah träffa mig :d
jaja. 1 bild vad tycks? tog inga bilder idag men men :( eller tog från Sarahs så hon får lägga upp dem.
men men 1 gammal bild på mig på förra nyår.
bilden på mannen.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0