hemma från cp skolan ont i huvudet nääähe?

hejsan!:) jag har jätte ont i huvdet det var så här var i skolan idag det är Måndag liksom dushade igår så orkade inte platta håret typ 11 på kvällen? men iaf så aah vaknade idag typ halv 6 började platta håret, drack oboy eller hur man stavar, sen gick och platta håret, bestämde mig vad jag skulle ha till fotograferingen och efter plattade håret igen oh sminkade mig, sen platta jag håret igen och la in allt och taggade till skolan. min första lektion var IT PROFIL vi fick inte göra så mycket men ändå, och efter så hade vi engelska haha fick GODKÄND på min asso BOKSTAVEN ''E'' dom har ju ändrat , men andra provet så faila alla i klassen hahah förutom 2 fucking plugghästar haha skitsamma sen hade vi No oh sen Syslöjd och HAHAHA i skolan platta jag mitt hår på varje lektion eller rast , så mitt hår blev jävligt slitet så klippte bort det slitna i syslöjd haha ;$ sen hade vi fotografering mitt hår blev förstörd så såg ut som en mongo som jag gör i varje fucking år SKITSAMMA , hahah sen slutade vi och imorgon har vi skola haha driver det har ju allihoppa ;) grr.. vet inte vad jag ska göra måste jobba med matte läxan nurå , och ska se om jag har godis! puss & hey!

DAGENS BILD - NICOLE !

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0