GLAD CHEY!

Johopp min dag började as tråkigt , vaknade rullade till skolan slutade skolan som en jävla vanlig dag. senare så rullade jag hem , frös som fan skit kallt väder. senare så rullade jag hem fixade lite håret, när jag fixade mitt hår, så kastade min bror en stor metall sak på  min näsa och den är fkng svullen nu och jag fkng fick två bollar i näsan igår också i idrotten, så jag slog sönder min lillebror och han gråter sen för att irritera mig så skrattar han -.-' iaf senare så tvingade jag matilda att följa med mig till donken var super hungrig hon pallade inte. men sen fick jag med henne. men vi väntade på bussen 740kungenskurva typ i 20minuter åt i donken, sen väntade vi på Nicole, Izel ,Evelina ,Moa,Astrid . och vi träffade dom haha det blev kaos medans vi åt folk flyttade plats. och allting liksom. sen rullade vi till bussen hade haffla , asso bussen är våra fest ställen typ. en video kommer senare på Evelina när hon är helt cp störd ? senare så ah folk i bussen blev skit irriterade vi skrek och allt men sen kom vi till flempan  kastade sönder en mobil och tog sönder simkortet fucka upp hela skitet för jag hatar personen. så rätt fula bilder och sånt också på mobilen , herregud (skrattar) imorgon kanske blir det kista , vet inte riktigt. eller sollentuna får se :* men snackar med Nicole. skit tråkiga humor haha :) men glöm inte & kommentera!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0