fredag baby

Idag så är det fredag babe's, kom hem var skit trött , smsade först med ''A'' och vi snackade om lite grejer :) senare så somna jag haha , och vaknade 1timma efter. faktiskt så var jag duktig idag och diska det var bara 5 tallrikar men ändå känner mig stolt (a) för blir äcklad för sånt. men iaf efter det så gick jag ut mötte Matilda senare gick till Izel & vi gick till centrum och köpte chocklad & powerking och senare så taggade vi till gården  , gick in till dansrummet chillade & dansade och det. och senare efter det vad gjorde vi ? (a) jo vi gick till grusplan och mötte moa & eza och alicia! , saknat min kurd Eza så fkng mycket! men ändå ah så vi var med dem , var i gräs också och pratade om lite grejer , skolan & sånt.  senare så taggade vi till Casa Bianca, Eza skulle äta pizza så jag och matilda följde med henne & resten fick stå ute eftersom ,vi hade pinky med oss ( en söt hund)  så ah jag & Matilda & Eza snackade om  viktiga grejer.liksom vad som händer & det.  senare så lämna vi moa & alicia och eza + pinky in till bussen. sen rullade vi till Frillan mötte chillade där, haha skrattade & det. så snackade lite med Zhala , Eminna, Sarah & Ullis. eller aah :) och senare lämnade hem Izel & rulla hem. just nu kollar jag på tv iaf och smsar med ''A'' ! :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0