du vet vem du är!

det började bra. kärlek vid första ögonkastet. vi var helt perfekta för varandra. men avundsjuka idioter började snacka. du var svag o föll för deras snack. du anklagade mig, du drygade dig o gjorde mig bara ledsen. vi dissade varandra o tog var sin väg.
2 dagar senare då började du skriva att du saknar mig o grejer. jag hoppades på att du förändrades, hoppades att du insåg vad jag betydde för dig. men det gjorde du inte. lika känslokall, drygg o otrevlig.

du inser inte att du förlorar mig dag för dag. du inser inte att känslorna håller på att försvinna.du inser inte vad du förlorar. den dagen du inser det är det försent att ändra något.
du förlorar mig snart, förlorar kärleken.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0