ÅSNA,omoget fult smuts.

'' Vem fuck är hon fucking snorunge äckliga åsna , som leker att hon vet vem jag är.. jag hade en sommarbild och hade 4 pack magrutor på bilden så tyckte jag att jag var tjock okej? så skriver hon hora något till mig! såg det nyss om Linnea Font inte skulle haft gillat bilden så skulle jag inte haft sett , asso vänta bara, äckliga ååsna. hatar sånna människor , och sen när jag skrev ''vem fan e du känner jag dig?'' så skrev hon en bok bre, okej jag kalla henne för massa grejer innan bilden jag lägger upp. men sen skriver hon aa jag skrev vem e du i din logg så tog du bort.
men ursäkta åsna , varför när jag sa när så sluta du svara? :) för jag la inte till dig och du har aldrig skrivit så tyst med dig Åsna, spottar på dig'' .

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0