är hemma nu.

Jaa men sho på er mina Babe's jag kom precis hem var med Izel , Matilda & Evy .vi gick till Huddinge och typ åt vid donken , sen chillade vi där lite sådär så ah!, vi satt typ där i 1timma och chillade sen träffade man på massa, folk man kände , Marta, Linnea, Elmina ,Johanna , Mathilda och fler men vissa kunde jag inte hälsa på än.
så hahah ,aah :')  sen gick man till buss stationen i huddinge och träffade ASTRID & LINDA& CHRISTINA. vi var med varandra åkte buss tillsammans , sen följde Christina med oss till flempan & vi chillade sen så tagga vi till flempan och lalla, sen vi rullade till busshållsplatsen och lämna Christina hahahah så var det några killar i bussen som jag peka fuck you till HAHAHAHAHHHA dom ba snea på mig men den var ändå jätte snygga ;host) men aja sen komjag hem eller vi gick runt lite i flempan sen aah rulla vi hem , när vi kom hem så åt jag sen fick jag höra dåliga nyheter som ni inte behöver veta!! men aja puss!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0