15.42

- Är hemma från skolan lite trött och sådär, kan börja med oh skriva att jag vaknade idag halv 8 hade 30 minuter på mig och fixa mitt tvätta ansiket,sminka mig , fixa håret. gå in och borsta tänderna. ta på mig kläderna.och senare chilla lite vid datorn , satt bara vid datorn i 2 timmar. men iaf när jag skulle gå ut från huset så ösregnade det och då blev mitt hår förstörd.  iaf senare så hade jag IT- Profil ska byta nu till Kärnämne och senare så hade jag no och syslöjd och senare svenska sen slutade jag :) 10 över 3, och sen kom jag hem eller är hemma nu :) och aah snackar med Dekan & Hamdi på fb ;) finns inget annat och göra idag ska jag träna på spanska glosor sen läsa min svenska bok , och senare om jag har tid så sitter jag vid datan så ni vet♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal är du & och vilken klass?

2011-09-19 @ 21:07:18
Postat av: Anonym

Hur gammal är du & och vilken klass?

2011-09-19 @ 21:07:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0