- PERFEKT.

PÅ ER mina söta BLOGGLÄSARE!
förlåt för en dålig upptradering igår liksom , mådde faktiskt helt perfekt om jag är seriöst. haha ska inte må dåligt bara för en person , kiss my ass om du ser det här liksom. nej men helt seriöst haha vad har ni gjort idag då? :) eller igår och allt? haha skojar bara men liksom aah ska berätta om dagen lite igår. helt plöstligt.var med Nicole , Nora , Izel , Moa , Alicia, Chanel vi gjorde inget speciellt chillade snackade slösade tid lite :) kom hem igår klockan 10 fick sms från matilda typ klockan 12 att hon är framme i sverige kanske träffar henne lite senare idag orkar inte ens gå ut. måste sminka mig fixa mig , hitta kläder till fotograferingen till Imorgon men aja. bloggar snart kyss.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0