- humor till max!

på er mina söta bloggläsare , hur fan mår ni då? själv mår man toppen hahah bara så bra!!!
hahah igår så var ju dagens knas! hahah var hos Nora med IZEL & CHANEL!! haha först var vi såhär ooh pallar inte göra något vi gick typ runt 20ggr , sen så skulle vi möta upp chanel jag & nora i TC. sen efter vi hade gått så skickade izel möt mig i tågstationen om 5 VI BA VA?! , hahah men vi mötte henne i hennes gård.
men sen skulle izel gå och bajsa så vi följde med henne, och efter rulla vi till Nora ,  hennes syster dansa magdans lägger upp video senare idag eller snart !:) sen åt vi rökte vp och hahhahaha jag och Nora fick världens bästa bild när vi hade inget liv den kommer upp snart. Ni kanske märker är i fett bra humör! ;)
hahah sen dansade vi tog massa med bilder, chillade sjöng skrattade skrek! ouuuf Noras mamma ooouf ni måste vara med henne hon är haram, hon dansar FETT! hihihi!!:) bättre än mig ;$ iaf lägger upp lite bilder pussypussy!
eller lägger upp senare inte nu men pussypussy

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0