vadå skämms! här kan ni få två av mina favoriter.

vafan är det folk hittar på vadå jag skäms över mitt hemland? lyssna om jag skulle verkligen skämmas skulle jag inte heta Jennifer Libanes på fb och skulle inte säga att jag är HEL LIBANES & INTE HALV SVENSK & LIBANES
för jag är halv svensk och Libanes. snälla folk  bara för jag inte lyssnar på libanesiska låtar måste ni göra större?

Klart du som frågar om jag kan lägga ut några. jag har två styckna favoriter. gilla eller tagga
Skrattande



- Kan berätta lite kort om den här låten. i den här låten handlar det om kärlek.
det handlar om en kille som vill verkligen ha tjejen och han säger du ska bli min. du ska bli min fru.
vi ska bilda ett liv tsm blablabla.



- I den här låten handlar det också om kärlek.
att en kille är kär och han säger att han älskar henne och det.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0