va dig själv

Det finns tjejer som har sagt ''Jag önskar att jag var som du, du är perfekt'' Men hallå! ingen är perfekt, perfekt är inget ord man kan beskriva en människa med. Ni kan kolla på någon annar och tänka: shit va hon är söt, önska att jag såg ut som henne. Men jag lovar att i 99% av alla fall så skulle ni inte villja byta liv med någon, ni vet inte hur folk mår eller hur dom har det, tänk så varje gång ni är missnöjda med er själva. Det skulle kunna vara så mycket värre och om man tänker efter så finns det många, säkert folk ni känner som har ett riktigt piss liv men inte klagar så om man har komplex över någonting eller någonting är dålig så kan jag lova er att den finns andra som har det 1000 gånger värre! Men det är alltid okej att må dåligt eller vara ledsen och det är det ni har kompisar tillför, dom hjälper dig när du behöver hjälp och om dom inte finns där för dig är det inga riktiga kompisar. ''En vän försöker få dig glad när du är ledsen, en bästis gråter mig dig.''

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0