sho :)


HAHAH jag mår fan skit bra! skit skit skit bra!
asso skiiiit bra, okej ni ba k.bry? men iaf jag kollade på halva filmen igår.
ångrade ingenting den var så roligt haha kunde inte skratta. ska inte berätta så mycket.
men det var en dansfilm asso jag dog av garv! men sen hände det något som en snygg busig kille gjorde och han blev skjuten där blev man lite sådära... ohh :( men skitsamma min scream 4 var skit.
den laddas snart klar från igår t idag... men har kollat på en t film stup brothers eller va den hette skit bra!
hahahh de gjorde så jag börja garva ännu mer ;$ men ska ladda ner flera med filmer. och sitta bara hemma och mysa med mig själv. aja upptraderar senare! KUL ATT NI KOMMENTERAR!

Kommentarer
Postat av: VALENTINA♥

sry för att jag baxade texten från dig .......nu skrev jag baxa inte från jennifer liibanes världens snyggaste libanes ......

2011-10-16 @ 19:06:28
URL: http://vdavid.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0