Sarah tvingar mig att blogga...:(

Sarah tråkmås eller hur man en säger!

hon tvingar mig och blogga så tvingar jag henne att blogga. skit ont i huvudet fan smsar med Adrian Jonte & Adam helt vidare och på facebook så snackar jag med Evelina & Luckaz min bebiiiis och Hamada synd han fick stryk idag. kastade stol på han sen hoppa på han hahah visst är jag snell;$ nej men men.. åå helt vidare ont i huvudet skit ont. ska snart ta bort sminket byta om kläder och gå och mysa i min säng kommer säkert sova men tror att jag ska göra om mitt rum vet fan inte riktigt. :( trött brud?! är JA ..hihi ? !
tkr att ni ska säga vad jag ska bloggga om ! :)
DAGENS HETING , lite mera bloggning? oufit och sånt kommentera!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0