Önödigt skit

50 Random frågor om allt

1. Vad heter du?: Jennifer Libanes@ Fb

2. När är du född?: 24 dec 1997

3. Vart bor du?: Stockholm :)

4. Är du kär just nu?: Yes (a)

5. Har du kille/tjej?: Ah! Världens bästa

6. Är du oskuld?: Ja ..

7. Vad tycker du om kärleken?: Obehaglig känsa ...

8. Vill du gifta dig nån gång?: Tror det :)

9. Vill du ha barn?: Ah, typ 2 :))

10. Är du barnslig?: HAHA aah! :D

11. Är du pratglad?: Ganska så! (a)

12. Är du frågvis?: Nja, jag vet inte ;)

13. Är du blyg?: Inte alls!

14. Får du tvångstankar?: Ibland faktiskt, skit jobbigt!

15. Saknar du någon?: Min älskling!

16. Vem kramade du senast?: vem krama jag senast :o :)

17. Vem kysste du senast?: Ja antagligen *****

18. Vem gjorde dig glad senast?: Vet inte, är glad mest hela tiden :D

19. Har du nångång blivit kallad hora/slampa?: Ja..

20. Har du nångång blivit kallad fjortis?: HAHA ah förut!

21. Har du nångång blivit kallad emo?: Ja

22. Har du gått in i en dörr?: Ja ;$

23. Har du ramlat ner för en trappa?: Heheh, aah ;$

24. Röker du?: nej

25. Dricker du?: nej-

26. Har testat droger?: -Vem vet-

27. Har du varit galet kär nångång?: Hihi aah jag är nu (a)

28. Har du blivit dissad?: Ja ..

29. Har du dissat nån?: Haha , ja

30. Cider eller öl? inget

31. Kärlek eller sex? kärlek

32. Blind eller döv? Vill inte vara blind, för då kan jag inte se dig & vill inte vara döv, för då kan jag inte höra din röst ..

33. Brunett eller blondin?: Brunett

34. Vad ångrar du mest att du har gjort?: Jag tänker inte ta upp de på bloggen!

35. Hur har du mått på sista tiden?: Sådär ... Lite som en berg-o-dalbana!

36. Tror du någon kan leva med samma person resten av livet?: Typ .. Eller asså hoppas att jag kan de iaf!

37. Har du nångång blivit slagen allvarligt?: Ja

38. Har du djur?: hade 3 katter

39. Har du legat brevid en tjej i sängen?: Haha, aah

40: Har du legar brevid en kille i sängen?: Yesbox

41. Har du nångång varit otrogen?: nej

42. Har du kallat en kille för bög?: Ah

43. Har du kallat en tjej för hora/slampa?: Ja

44. Har du fuskat på ett prov?: HAHA ja ;s

45. Har du tv på ditt rum?: Yes!

46. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Javet inte, men typ :)

47. Brukar du sjunga i duschen?: Hihihi ja (a)

48. Klarar du dig själv?: Klart jag gör! Fast nej, hatar att vara ensam ...

49. Kan du laga mat?: Jadå .. :D

50. Har du svarat ärligt på alla frågor?: Haha, ja?


Kommentarer
Postat av: Astrid

Miiin ääälskaaaade vove och min älskade brud :*

2011-10-13 @ 17:20:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0