Ni som gillar - bara 10 stycken får va med i min blogg!

'' Johanna Wickman@fb ''
Min syster mitt liv mitt allt.
hon betyder mest skit fin personlighet och skit underbar!
killar haffa!
'' Romina Medel@fb ''
Skit fin brud va med henne 1gång i Ung08a. skit fin hjärta.
skit bra personlighet , snackar med henne då & då. hihi
undebar brud .haffa haffffffa!

'' Alexander Niva@fb''
haha dagens kaxigaste kille so what? skit kaxig & cool kille
som bor i skogås grymt snäll och skit fin.. haffa haffa

'' Linnea Font@fb''
Skit fin brud varit med henne några ggr.
bråkat mest.. haha (a) snäll & söt.

'' Pimpiina Mountain@FB''
skit fin brud skit bra på att dansa. sorry hon är upptagen.
men ni kan fotfarande bli vän med henne hon bits inte?!
hjälper dig om du behöver hjälp.
inte svårt- logga in på fb sök på Pimpiina Mountain & lägg till som vän och
börja skriva till henne! ;)

'' Cassandra Becker@fb''
Skit fin brud ! känner tyvärr inte henne men skulle vilja  !:)
adda henne på fb :*

'' Rakta Lamesic@fb''
vem fan tror ni att denna snygga bruden är? Jo min tvilling Babe's
skit fin & underbar världens finaste hjärta. måste träffas snart!
HA HA sorry babe's hon har kille !

'' Rawaz Mp@fb''
skit fin kille & söt känner tyvärr inte''/

'' Dennis Berntsson''
Skit söt & snygg kille.. snäll ibland.

'' Emma Windalh@fb''
A men SHOO katten det här en katt som är kattig va fuck tror ni?
hon är helt underbar tro mig hon söker en kille. en kille med finaste hjärtat ?! finns du så skriv till henne finns du inte så stick . loveu Emma


Kommentarer
Postat av: Johanna wickman

detsamma älskling. loveu ! ♥

2011-10-09 @ 18:40:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0