När du är med killen så är du en helt annan persson. När du är ensam är du dig själv.

Jag fattar inte hur du orkar hålla på jag har hållt huvudet högt, och du har sänkt ner mig till marken. jag får skit ont i ♥ jag gråter varje dag varje natt.. du vet att jag älskar dig som min vän du vet att jag gör allt för att behandla dig bäst, du var min pojkvän min bästavän, mitt liv mitt allt. jag dumpa dig i onödan jag känner mig dum en cp ,riktigt tönt fattar inte att mina känslor för dig , vi smsar vi snackar i lur. idag när vi snackade tog upp våra gamla minnen kom massa tårar ut jag saknar & älskar dig ''S'' hoppas du verkligen förstår dig. kärlek är verkligen inte lätt. det är skit svårt. du sa att du älskar mig och du alltid kommer göra det, du sa att jag jag var mitt allt, ditt liv & allt. ska jag verkligen tro på det, eller .. oh vet inte vad jag ska göra.. jag är alltid så bra och hjälpa folk med kärlek men själv är så dålig att ge mig själv tips, har ni bra tips som jag kan säga t han?! vill verkligen att det ska vara vi två igen.


( en sms som du skicka t mig) ''/
den drömmen du drömde om..

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0