LIGGER I SÄNGEN TRÖTT.

Ligger i sängen skit trött, men får inte sova! måste vara vaken. idag var det en vanlig dag i skolan babe's. Kyss
hur mår mina fina bloggläsare annars? Kyss asso idag jag ba mm det ska vara skit kallt idag kanske man får ta och ta på sig sin fjällräven tjocka , så sa jag neee det kommer bli varmt! jag gick ut efter 1 jävla timma frös jaah som fan hade skinnjacka. uusch! vädret asso! ääh skitsamma hoppas det blir bra väder fan! Skäms deppar lite sådär av alla skit låtar , deppig tjej är jag usch! när ska jag sluta vara deppig över killar (?) svara någon?! Rynkar på näsan
Förvånad va gör jag?! varför deppar jag framför mina älskade bloggläsare?! oj ni ska inte se mig deppa men ibland måste jag verkligen det aah .. Förvånad bloggar snart mina bebisar. försökte också lägga in ett par bilder. jo men minns inte vart min minnerskort är! behöver också lägga in en video min youtube funkar igen Skrattande lycklig brud vill ni se väl lite?
Upptraderar snart älsklingar!Glad

Kommentarer
Postat av: VALENTINA♥

Va söt du e ..JAG läser din blogg i varje dag ...Den är skit bra ...Men du e ..

2011-10-12 @ 20:48:11
URL: http://vdavid.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0