LÄGG TILL & HAFFA

Lucas Flyborg♥

Snygg & skit fin underbar vän till mig . honom kan man verkligen lita på helt underbar och skit fin hjärta lär känna honom tjejer och adda han på fb. Han älskar verkligen tjejer haha :)


Joel Sigrell♥

Skit snäll & söt kille som går i min skola. en kille som jag brukar slå & driva med. skit snäll :)


Johanna Östberg♥


Wiiho vad ska man säga om den hära underbar tjejen? hon är helt underbar och skit fin insida med världens finaste hjärta, vi hade världens bästa kontakt förut och nu har vi inte det längre ''/


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur känner du Lucas Flyborg?!! Och jag vet: Han är underbar!

2011-10-17 @ 13:56:17
Postat av: Linda

Lucas är miiiiiiiiin :P näh driver :) har är ju sååååååååååhär söt alltså!

2011-12-21 @ 23:36:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0