KÄRLEKEN GÅR SKIT.

Du är så underbar.

ge mig en chans jag ska ge allt jag har du vet vem du är , du stavas underbar.
du är den finaste som finns som har vandrat på vår jord.
jag kommer aldrig släppa om taget för jag håller mina ord.
det ska vara du vi ska hålla i varandra i hand i hand.
genom eld skog vatten ska vi finnas för varandra.
jag ska skrika ditt namn över hela atlanten.
när det blir vi två kommer jag aldrig glömma den natten.
du är underbar och du förtjänar mycket mer jag älskar dig baby hoppas att dagarna blir fler.
du är så fin underbar och vacker jag behöver inte leta efter för jag har funnit den skatten.
om jag fick bestämma skulle vi dela liv föralltid du byggde en man från en pojke utan framtid.
jag älskar dig och skulle göra allt för dig du är prinsen i mitt liv du betyder allt för mig.
du är den finaste som finns du är helt underbar. prinsen i mitt liv det ska vara du & jag. du och jag mot hela världen ja sagan ska vara sann.


Synd att killar är skit.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0