kan ju inte blogga så mycket,

jag kan ju inte blogga så mycket har dataförbjud och sitter med datan i mitt rum utan att min mamma vet;$ hihi hon kommer dampa om hon ser mig. men annars tråkigt lördag hur som helst ska upp och kolla om det finns något på tv och äta lite gott. kommentera lite mera gulliga grejer & kul att ni gillar & vill köpa mina kläder liksom! såklart jag blir glad , massa med underbara meddelanden att ni vill köpa . såklart så ska jag fixa bättre bilder, men ska typ fixa lugg nu själv.. kommer säkert bli fail..måste kolla på en bild på google.och hämta sax och kam sen ;d gäller det. imorgon liksom blir det tumba & stan kanske. träffar nicole bästavän. & vara med chanel & michelle punkt slut. hih :) skulle igentligen idag men ingen kunde fuck this shit. haha driver PUSS! fick största paniken nyss att min maamma kom ner ;o !!!!!! måste stänga av % börja klippa mitt lugg... mamma kommer döda mig säkert! men fuck henne + har lagt tillbaka min näspiercing hih ::)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0