Jag älskar dig förstå mig..

'' Jag var inget du behövde jag var liksom din reserv innan du hittade en ny jag var helt svag orkade inget dagarna var svåra men jag kämpade jag försökte iallafall alla fanns där för mig och det är jag tacksam för men att det var ett rykte som spreds att du inte gillade mig att det var det som var värst''  Du sa att du inte ville säga det öga mot öga för du inte ville såra mig men du fattade inte att jag blev mer sårad via ett fucking sms och rykten och nu har du ännu en ny som försöker satsa på bestämma dig för en som du älskar på riktigt... JAG VILL HA DIG TILLBAKA!


Det skulle vara vi föralltid.. eller? men jag måste försöka glömma dig .. jag minns när vi var hemmos dig vi myste och kollade på film och du sa att du älskade mig.. när du lämnade mig halva vägen hem? .. så var det inte är allt borta nu ''/ vet inte ens om vi är vänner längre.. du och jag? det betydde ingenting för dig. jag minns när vi var bara vänner.. vi smsade typ 24/7.. sen började vi gilla varandra.. jag trodde verkligen att det skulle vara vi..
men du mår iallafall bra.. och då är jag glad..men att du skulle lämna mig.. det var det sista jag ville att det skulle hända.. jag kom ihåg när du sa jag var det bästa du hade ... var det påriktigt?  efter allt som hände känns det som många är imot mig.. aja du mår bra och det är det ända som är det viktiga..jag älskar dig.. du vet vem du är...
/ Jennifer J..

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0