HORA


maria om 16:47:
SHO PUSH-UP, snälla du vad gör du med dina bröst du behöver nt pusha-up dom du är fin som du är. snälla kolla på senaste inlägget du har vanliga bröst senpå de höra du har fucking större än kissies pusha iinte upp dom.
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 81.234.145.85

SVAR:MEN SNÄLLA MARIA OM DU ENS HETER SÅ , VADÅ PUSCH UPP JAG PUSCHAR TYVÄRR INTE UPP MINA BRÖST SOM VISSA GÖR , VAD VILL DU MITT LVI , LÄMNA MIG LIKA SNABBT, HELT SERIÖST!!
SKA FUCKING LETA EFTER VART DU BOR SEN SKA VI TRÄFFAS OCH DU SKA SÄGA DEHÄR FACE TO FACE!
AIDE BITCH , SLUTA KOMMENTERA MIN BLOGG! LÄMNA MITT LIV SNAAAAABBT!

Kommentarer
Postat av: Elvira

"sho push up" abri låt bruden va om hon nu vill ha sina bröst up pushade t hakan så låt henne det? vart får du ont? Folk bryr sig för mycket om andras liv nu för tiden jao. Du som kommenterar är du så missnöjd med dina bröst så att du måste säga t hne va hon ska göra och inte göra? Pinsamt isåfall.

2011-10-28 @ 08:02:55
URL: http://elviramourad.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lyssna, om du ska ha en blogg så måste du tåla kritik.

Sluta ha attitydsproblem, och sluta leka så jävla grov. ta de me en nypa salt och skratta åt komentarerna du får. herregud ta de lugnt.

2011-10-28 @ 14:08:49
URL: http://hannastromgrens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0