hemma & höstlov wiie!

Hemma nu då kan börja med att jag vaknade idag vid halv 8 tiden gick in på toa och tvättade kroppen osv. för aa när man har mens så tvättar jag kroppen hela tiden varje dag!!! haha störd jag är fixade platta håret. hade ingen smik idag bara mascara sen eyliner eller hur det stavas. sen så gick jag till skolan var 10 minuter försenad kommer alltid försenad inte bra. så jag hade ingen lektion? vad gjorde vi jo haha såg ni min mobbade modell bild? redigerade den och allting till halloween grej. sen hade vi rast och senare kolla vi på film kommer nt ihåg va den hette. sen va den slut efter två timmar så gick jah hem hade lunch orkade inte äta chillade hemma laddade ner två filmer.
som ska kollas ikv! och efter iaf så gick jag t skolan lektion i 30 minuter och det var bara göra vad vi ville!
sen slutade. ligger i min mysigaste säng. och musiken är på ;D

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0