Hemma från skolan måste plugga!

Jarå , självklart är jag duktigt liksom libanesen hallå?Kyss
haha jag vaknade faktiskt idag vilken tid vare? jo halv 8
jag gick in och dusha skit skönt ! ooh chillade. sen blev jag helt pigg.
idag skulle vi faktiskt åka och bada fast jag gick inte sa att jag hade mens:p
hahaha så jag förnade mitt hår plattade lugnt , sminkade mig. sen tog på mig kläder.
och tog på mig jackan och allt sen taggade jag till skolan.
fast kom 15 minuter försenad till musik. jag hade skit bra förklaring! tummen upp för de då.
sen efter musik hade jag No istället för No hade jag hormatte så chillade lite:) musiken och det.
sen efter Matte eller aa så hade jag lunch. tog det lite lugnt äckligt mat.
sen hade jag rast och senare idrott, fyfan SKÄMS jennifer :( tappade andan var nära att spy.
vet inte riktig vad den hette igen men det heter något spring skit hur mycket orkar att springa
förut fick jag 10 nu minns inte, skäms fan! åt inget eller något sprang skit snabbt när de börja.
fast man skulle inte sen sprang sprang , tappade andan ville spy var nära att ramla!
MEN tuuung för dig Sebbe som vann hela skiten mellan 2 klasserSkrattande käärlek♥
sen efter hade 1 timma rast och efter det hade jag spanska fast hade inte det heller ;$
så hade fakitkst ingenting satt i datasalen med Maysan och Dunia.
chillade musiken var på & allt.
hur mår ni babe's. har Spanska prov imorgon kan ingenting måste plugga!
musiken är ocskså på just nu VILL DANSA!
hihih :*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0