hemma & du?

Kom hem sa för?.. va tror ni kolla upp babe's min dag har varit humor till max!
först så var det skola ju haha? började faktiskt 10 över åtta men kommer alltid försenad till skolan ändå om det tar 2minuter ditt.. haha men hade först hade jag so sen hade jag typ? engelska och senare vad hade jag lunch? jo matte fast det var inte matte för mig sprang runt blev jagad vet inte vad ;$ sen hade jag jo typ? svenska men var först med pojkvännen i skolan snackade lite.. sen var tvungen att gå in fast han ville att jag skulle komma tillbaka.. och såg det efter 30 minuter AHAA... så men aa sen kom izel melek & leo till mig. vi gick till sjukhuset  och senare till grillen å åt. sen gick jag hem & min mamma skämde ut mig! TA DIG!
senare så fixade jag mitt hår och chillade ;) galet gick ut skrattade åt en glass... jag vet inte vad. sen gick till fg och chillade dansade & efter det åkte vi till huddinge & jiddra med folk.. sen så gick vi t fg igen typ 20 minuter åt poccorn, sen gick vi till ikea eller vad det heter sen vi chillade sprang runt som idioter skrattade & allt.
ahahahha vår dag & humor till topp till tå knäcker allt!  hahah sen lämnade vi hem Melek med izel's mamis bil och senare chillade hemmåt;) grr imorgon kanske spela in låt? och  träffa JONAS!:D
aja upptraderar snart BABE'S

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0