frågor

KILLAR
Långa eller korta? Killen måste vara längre än mig. annars går det bara inte haha
Mörkhåriga eller blonda? spelar ingen roll, men INTE platina,ginger.
Utländsk eller svensk? Spelar ingen roll, men helst ingen svennebanan
Ögon eller läppar? em..läppar
Äldre eller samma ålder? 1 till 3 år äldre
Farlig eller oskyldig? farlig 

KÄRLEK
Första kyss? haha på dagis
Förhållande eller singel?-
Blivit sårad? ja,
Ångrat ngt med en kille? ja
Hatar nån du gillat? OM jag gör
Rädd för kärleken? Ibland
Oskuld? -

LIFE

Bada eller sola? Sola
Röka eller dricka? inget
Festa eller hemmakväll? Fääääzta
Sverige eller Spanien? spanien LÄTT
Percing eller tatuenringar? percing!
Converse eller Airmax? Converse
Bröst eller rumpa? Rooooompha 
Veronica maggio eller Daniel Adams-Ray? Veronica
Jag eller du? jag idiot

Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min tävling där du kan vinna ett jättefint silver-halsband värde 395 kr?



Isåfall klicka här -> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/september/tavling-2.html#comment

2011-10-04 @ 22:02:19
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0