förlåt för jag inte upptraderade !

Som sagt jag sov inte  i 30 timmar so what!? jaa jag har räknat.. ;$!
men jag åkte till skäriz med mamma och köpte lite grejer sen kom jag hem fixade mig duschade och det tog 3timmar för mig innan jag orkade gå upp och duscha men gjorde det. sen så träffade jag michelle hon skulle sova hos mig ;$ men typ efter fick jag gäster och vi skulle fira mina syskon. så jag *SOMNADE* var inte med på någon av det.. efter vaknade jag klockan 4 på morgonen så kunde jag inte sova.. och visste inte om michelle var vaken.
men aah hon kanske kan sova hos mig i veckan, idag är det bara att vara hemma tror jag eller gå ut lite senare.
ska ladda ner filmer ! ett måste för mig. sen vad ska jag göra imorgon? kanske vara med pojkvännen ! ;) bästa
saknar honom ♥'



& Sarah bästavän tack för texten du är så gullig jag älskar & saknar dig bästavän.
längtar att träffa dig i veckan & ni vet väl att en text på hennes blogg kommer snart.
sök & kolla in http://sarahgronberg.blogg.se/

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0