fjortisar ? so what?

OKEJ! Jag har inget imot fjortisar engång i tiden älskade jag fjortisar sjukt mycket och ville själv vara fjortis men lyckades inte? eller jag lyckades ibland. men ahaha ska lägga upp en bild herre min gud. hon överdriver ju sjukt mycket? hon är ganska lik cissi ångell tkr jag på något sätt men ändå. skitsamma :) JAG själv stör mig på fjortisars prat och skratt och hur dom beteer sig. annars har jag själv fan inga problem med dem, kan gå runt med en fjortis om hon/han är verkligen normal annars HEJ DU SKÄMMER UT MIG!
så aa har fjortisvänner det kan jag erkänna faktiskt. menmen.
skulle aldrig kunna gå runt med henne.

Kommentarer
Postat av: william

snygg header:D



Tycker du att mina Top 10 lista på Mysiga saker att göra på Hösten är bra:D?

2011-10-02 @ 19:33:37
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: anonym

hahahahhahahahahahahaha klockrenme att hon liknar cissi ångnell hahahahahhahaahhahaha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0