♥ hur ska jag börja?♥
♥ Du vet att jag älskar dig verkligen över hela mitt ♥ du är den mest världens bästa jag har träffat ångrar verkligen inte att jag började snacka med dig, du är helt underbar. Du är fan luften jag andas utan dig vad skulle jag göra? skulle haft mått dåligt vet inte vad, du är den där killen som gör mig skit lycklig , jag blir glad av dina söta sms , och allt du skriver till mig är helt underbara. Du vet att jag älskar du vet att jag dör för dig. du är den bästa pojkvännen jag har haft hittils du är mitt liv mitt allt. mina känslor för dig är obeskrivliga asso det går inte beskriva dem till dig!
Kilaan du är mitttt allt asso påriktigt nu jag menar det och jag älskar dig du är verkligen den bästa som har hänt mig. jag lovar den som tar dig ifrån mig kommer jag döda asso döda, för du är den finaste och bästa pojkvännen jag har haft. jag vill inte förlora dig. Kom ihåg som vi sa vi ska aldrig släppa taget om varandra aldrig. och när det är aldrig så är det aldrig. med dej är jag skit lycklig. ska visa dig verkligen att jag älskar dig. att det är dig jag är kär i och vill ha du är den mest finaste&bästa pojkvännen ingen kommer någonsin kunna förstöra mellan oss ♥

Kilaan ♥ Jennifer det är ett föralltid.



Jag älskar dig skitunge.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0