bästa dagen med dom bästa!

Jaha hur ska jag börja? ni ser rubriken babe's .

Då börjar jag såklart så här, igår så städade jag mitt rum dushade fixade mig , sen mötte upp izel & matilda i tivolin och elif & melek. sen så rullade vi och gjorde massa med grejer. tar en bild från matildas blogg senare som jag & Samar Zhala & Emil , Matilda och Evelina åkte + jag. jag satt med min syster det var fett kul haha SENARE så rullade vi och allting som man gör chillade, sen rullade vi till mommo constanti mert , syleyman (stavning) & mucce.senare vidare så lyssnade vi på Mommos berättelser jag dog asso!!! hahaahhaaahahaha sen så kom Anders Diego & Lars. och Moa och Evy & Constanti gick in till tivolin men först blev constantin jagad hahah ut där ifrån klockan var typ 10 tror jag (?) men annars senare så gick dom in och typ hämtade en såndär brandskit om något ska brinna och då kom Fädi & Ozan och började spruta sånt hahaha på oss alla. sen kom mannen ena som jobbade där inne han kom ditt och sprang efter oss alla så vi sprang och allt. senare så gick vi till gräs och chillade snackade slösade tid lite. väntade tills vart mannen gick men iaf efter det så typ tog vi bilder och allting lägger upp en nu orkar inte lägga in alla på den här datan för den är SKIT SEG!
jag lovar er ni fattade säkert inte vad jag skrev men men om ni ska fatta allt vi gjorde så är det typ två sidor? hahha knas. men kom hem vid 11 snackade med min syster om en grej lala& sen snackade jag med ''A'' allt har blivit förstört typ menmen. aja bloggar snart:)


Jag älskar dig bror.
bilden är dålig vet.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0