är alla vakna?

Vaknade idag typ klockan 12? hihi jätte trött chey och igår vaknade jag klockan halv 2 :)
igår hade jag det skit tråkigt orkade inte blogga fast jag  satt vid datan hela tiden. skulle ut men orkade inte heller göra det. bajs på dig Jennifer. men annars hur mår ni? :) själv mår man dåligt.
gråtitgråtitgråtit , tar inte upp det här.. men tack för de som ställer upp det betyder. & ne det är inte min kille & ingen kompis det är bara en speciell person. men orkar inte ta ut det här ..
men smsar annars med Jonte , han & hans brud Julia har gjort slut.. synd ;(
bjuder en bild på mina finaste syskon.

min bror lite hypad hihi han hade druckit.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0