ALLT ÄR KLART!

NU BLIR DET sätta på filmen , gjort klart poccorn godiset framme , colan framför!
luren borta  undra hur många sms man har fått ;o. & nya fb framme!
gamla fb Jennifer Libanes@fb ska vara inaktiviterad i några veckor :)
nu blir det sätta på filmen wiiiiiho , mums! hörlurana på för att inte störa pappa!
och har liksom gjort kaffe för att hålla mig vaken + mina bullar är bredvid mig ;$
måste bara äta upp de ;$ dont cry just say fuck you and smilie.
vet inte varför den kom menmen.
& släcka lampan är alltid bra!!! när min film är klar så måste säkert min scream 4 vara också klar!
men upptaderar mycke om filmerna senare ;) nu ska man ha det mys!
PUSS!
& jag har 2 ben and jerry med här också! MUMS ÄLSKA FAN!
&

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla film här ba utan o ladda ner skit 1channel.ch

2011-10-16 @ 00:36:10
Postat av: evelina

nice blogg bruden! :D

2011-10-16 @ 00:50:26
URL: http://aavelina.blogg.se/
Postat av: Frida

shiieet blev skit sugen på godis när jag såg bilden hahah. snygg blogg ;)

2011-10-16 @ 03:09:40
URL: http://vadfaan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0