2 veckor och 1dag är dom borta?

blir ledsen när jag tänker hur våra vänskap var, blev ledsen över att det ens blev vi två.
kärlek är inte lätt nej visst inte så lätt ? men varför det var vi två för 3-2år och vi hade det skit bra.
drev med varandra i skolan hela jävla tiden , var med varandra i lovskola. vi kolla på varandra skrattade och drev med varandra. nu när det var vi två eller nu när det är vi två. skrattar vi inte tsm kollar inte ens på varandra. varför hände det här ens? vi är så fkng dryga mot varandra hela jävla tiden. 1 timma skit bra wiiiho en annan timma skit dryga & fittiga?! jag älskar dig fett mycket tårana rinner vill inte förlora dig! va är det du inte fattar? alla sms och allt som jag skriver till dig alla sms som du skriver till mig är fett gulliga. tack vare en person så skrev jag , jag gör slut.. känner mig fett dum , sen kämpade jag för att få tillbaka dig jag fick tillbaka dig , det är du & jag nu igen? men ursäkta mig vi är inte den vi var för två veckor sen? vi är som att vi inte ens känner varandra?! herregud. orkar inte står inte ut.


KÄRLEK GÖR FAN ONT.

Jag älskar dig mest mest mest jag hoppas att du verkligen läser det här. mår dåligt att ens att jag kommer se dig imorgon i skolan kommer inte ens kunna kolla på dig se dig. kommer vända ryggen och gå. varje dag så kommer jag må dålig tills det blir bättre. kommer inte ens kunna gå förbi din klassrum och se dig. det gör ont. varför händer det här för? två veckor  och 1dag är fotfarande borta? jag frågade är det fortfarande vi du svara jag vet inte? du fattar fan inte ens hur jag känner men men... vänskap är vänskap eller förhållande hmm.. gör som du vill men jag älskar dig.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0